You take the pain away <3

Idag har vi varit på kalas hos Robbans systerson Preston som fyllde 3 år igår. Han är helt besatt av spiderman just nu så han fick ryggsäck, vattenflaska, vantar & mössa av oss med just spiderman på, vadå freak haha ; )

Innan det gick vi på stan en sväng o jag letade jacka. Hittade en som kändes okej men väl hemma när jag testa den så kändes den sådär, typiskt mig! Men just nu känner jag mig som ett hus i allt!! Vägde mig häromdan och USCH!! Fick lite panik och undrar vad vikten ska sluta på när jag redan lagt på mig så pass! Ska verkligen försöka börja tänka på vad jag äter nu samt försöka röra på mig lite mer trots smärta i kroppen!

Igår spendera jag hela dagen med mami, hon gjorde frukost åt oss så jag gick dit när jag vakna. Sen slappa vi ett par timmar innan vi gick en kort runda på stan. Hittade äntligen en våtrumsmatta att täcka vårat skitfula badrumsgolv med så det höll oss sysselsatta igårkväll. Robban fick klippa o skära för att få det att passa runt toa å allt! Jag skulle vilja ha ett helt nytt badrum m golv å allt men vi bor ju i hyreslägenhet så då får man ta till de medel som går ; ) se bild nedan!

Annars är väl allt som vanligt : ) sömnlös på nätterna, jäkla smärta! Har känt bebis lite dåodå varje dag nu, älskart!! <3 Det gör allt det onda mkt lättare...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0