Underbar dag!

Åh vilken härlig dag jag haft idag! Elin åh Lova kom till mig runt 10 imorse. Hon hade ju inte sett vår nya lägenhet så vi hängde här ett tag. Jag fick ett helt gäng med mamma/gravidtidningar, en oanvänd amningsbh och ett par såå söta hängselbyxor i strl 56. Tack snälla! : ) Sen åkte vi till Ingelsta och käkade frukost/lunch. Lova låg så lugnt i sin vagn hela tiden - skruttunge! Sen blev det lite shopping : ) jag köpte ett par svarta stretch mammajeans och ett par i baggiestil! Och så leggings. Jag vågade även köpa mitt första plagg till bebis, ett par gosiga "kängor". Hittade även en såå söt body m byxor till av märket Newbie men det var i fel strl så ska kolla i en annan butik!! : )

Superbra dag! Jag mår bra, förutom magknip men det är ju min vardag oavsett gravid eller inte. Jag har sminkat mig o känner mig pigg för första gången på länge och det var underbart att träffa Elin! : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0