Älskade mammsen : )

Ååh pratade nyss med älskade mamma som befinner sig i Turkiet och värmen. De hade 34 grader kl 22 på kvällarna!!! Hon sa att det nästan var jobbigt varmt! Det var skönt å höra hennes röst
Melker och jag har precis varit hemma hos henne o kollat till hennes pippifåglar! Den ena är ju som en huggorm, fräser o bits! Men den andra är jättego! Melker fick åka cykelkorg för första gången, han var lite skeptisk först men sen tror jag att han gillat ; )

Imorgon ska jag träffa Elin och lilla Lova! Ska bli mys! Och spännande å se hur mkt hon växt, hon är ju lite mer än en månad nu (född 23/7) : ) måste fråga Elin om lite råd ang barnvagn! Jag kollar runt, läser omdömen o blir snart tokig ;P

Nehe, nu blir det straxt mat här. Robban håller på med köttbullar, potatis & sås! Mmmm : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0