Så är det..

Igår var jag hos läkaren eller ja, på vårdcentralen. Tog med mig mamma som lite extra stöd hehe. Och det var nog bra att jag gjorde det för jag hade svårt å förstå allt kvinnan sa, dels för att hon hade dålig svenska och sen för att jag inte förstod vissa grejer hon prata om! Och jag är så dålig på att fråga om när jag inte hänger med men mamma har ju mål i mun och gjorde så att jag hängde med ;b Jag är iaf sjukskriven 50% i 3 veckor nu. Först sa hon 100% sjukskriven i 3 veckor men jag vill försöka jobba lite iaf så 50% känns bra som läget är nu! Jag kommer att jobba 9-13 varje dag! Jag hoppas det blir bra så att jag slipper ligga utslagen hela kvällarna efter jobbet med migrän eller annat ont..

Hon sa även att vårdcentralen (som jag blir skickad till hela tiden) inte kan göra så mkt mer nu, att kvinnokliniken / barnmorskan borde hjälpa till nu eftersom det är pga av graviditet jag mår dåligt! Så hon skickade en remiss dit + att jag själv ska ringa dit...

Har även beställt en vetekudde som man kan ha som ett bälte. Svanskotan är förjäklig just nu! Igår fick jag gå hem med cykeln från jobbet för att det inte gick att sitta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0