Klagomuren..

Hej mina kära klagomur! Ja för det känns ju som det enda man gör just nu. Huvudvärken/migränen är densamma och kommer å går. Och senaste dagarna så har jag haft sån sjuk smärta i svanskotan, läst lite och många upplever det i samband med foglossning? Ni vet när man ramlat å slagit i svanskotan rejält, så känns det för mig! :S Haft skitont idag på jobbet o knappt kunnat sitta på lunchen o när jag målade tillsammans m barnen...

Öppnade idag så slutade 13:15, min enda tidiga dag i veckan. Då åkte jag direkt hem o började tvätta, försökte vila lite mellan maskinerna då migränen var på ingång...

Jag känner att detta inte är hållbart mkt längre! Att må som man gör, jobba heltid, komma hem och må som en påse skit och ligga helt utslagen för att orka upp till nästa arbetsdag. Jag tänker ringa å få be att träffa en läkare igen med förhoppning att bli sjukskriven en viss procent iaf. Heltid är inte det ultimata just nu även om jag verkligen vill jobba! Jag måste tänka på mer än mig själv just nu, det lilla livet i magen!

Kom hem från mamma för en stund sen, vi köpte med oss mat och käkade med henne o tittade på Bonde söker fru, inte min grej det programmet men fan vad jag skratta, bonden Klas måste vara det skönaste jag sett & hört :D

Sov gott, jag ska straxt hoppa i säng o hoppas på en härlig morgondag! <3



Kommentarer
• Amanda •

Stackarn!
Kan rekommendera dig att köpa en sak som kommer vara stor räddning för smärtan: vetekudde fast den är som ett bälte! Fick det tipset av en vän när jag började få mina smärtor och har använt min varje dag flera flera gånger.
Finns massa olika men den bästa är nog av Lundmyr och kollade pricerunner finns billigast här:
http://www.curanovum.se/produkter/egenvardsprodukter/ovriga-produkter/vetebaltevarmekudde---lundmyr.asp
Det är jätte skönt att ha mot svanskotan och det enda som behövs är mikrovågsugn för att värma upp den går nog bra att ha på jobbet också :)

2012-09-20 @ 19:07:04
URL: http://anpluscj.blogg.se/
Elinlovisa.se

Jag känner igen den där hemska huvudvärken! Tror dock det är en kombination av att jag dricker för lite.

2012-09-22 @ 12:32:06
URL: http://elinlovisa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0