EN vecka!!

Ååh, jag tog precis ett snabb-bad för att hinna se X-factor och så är det fel på ljudet på kanal 4 : ( man hör skitdåligt o helt darrigt! Så nu passa jag på att blogga istället innan jag totaldeckar, är sjukt trött...

Det är lite halvrörigt på jobbet just nu då vi tvingats flytta till en tillfällig lokal pga vattenskada på förskolan! Eg bara bra att det hände! Förskolan är såå sjukt sliten å har inte renoverats sen det byggdes 1987. Så det lär ju bli fräscht när det blir klart iaf! Men att flytta hela förskolan på EN dag och samtidigt driva en verksamhet tar på krafterna, inte lättaste barngruppen heller..

Andra veckan jag jobbar nu efter min 3 veckors sjukskrivning. Har haft 3 migrän anfall hittills. Mitt huvud pallar verkligen inte. Jag går med "vanlig huvudvärk" nästan hela dagarna åh får liksom vara glad om det håller sig så och inte bryter ut i migrän. En dag förra veckan hade jag migrän hela natten, pallrade mig till jobbet på morgonen egentligen helt förstörd. Mina kollegor såg direkt på mig att jag mådde skit och sa åt mig att gå hem o sova. Men jag ville verkligen försöka stå ut så efter att ha gråtit lite lyckades jag iaf ta mig igenom dagen! Men det är ett helvete det här, jag vill bara att det ska ge sig!! Men jag har sagt att jag inte kommer plåga mig själv på jobbet mer iaf, får jag migrän så kommer jag gå hem hädanefter! Det är inte värt det. För den som aldrig upplevt migrän är det svårt att förstå, det är så mkt värre än "vanlig huvudvärk".

Ilördags var vi i Västerås på Axels dop och Erics 3-års kalas. Jag var rädd att jag skulle missa det då jag hade migrän hela fredagskvällen å in på natten men det gick bra och blev en mysig å lyckad dag : )

Nu ska jag snart sova, klockan är inte mkt alls men jag ser knappt vad jag skriver så trött är jag! Mamma är så snäll å har haft hundarna från igår och ska ha dem tills imorgon - frihet ;b hon bjöd oss även på mat efter våra jobb - Lav juu!

Och justee, idag är det exakt EN vecka kvar tills RUL, åh vad jag längtar!! Ber till Gud att allt ska vara bra med bebis <3




Kommentarer
• Amanda •

stackarn, du måste lyssna på din kropp och aa tyvärr inte jobba ifall du får migränattack :/ inte längre bara dig själv att tänka på liksom! Hoppas det blir bättre snart! :)

2012-09-17 @ 20:54:18
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0