Efter regn, kommer solsken?

Regniga onsdag, snart över å det känns skönt. Fy så tråkigt det är med regn en hel dag! Jag har ingenting emot att det blir kallare, tycker det är rätt mysigt (måste bara köpa mig en jacka) men det får gärna vara kallt, friskt och sol isåfall : )

Idag fick jag hem min vetekudde som även går att använda som ett bälte! Det var gulliga Amanda som tipsade mig om det så det tänkte jag krypa ner i sängen och testa snart! Natten som var sov jag i stort sett ingenting pga så kraftig värk i höfterna. Var helt slut när det var dags att kliva upp imorse. Och på jobbet blev jag yr, illamående och kände mig svimfärdig, varför ska jag drabbas av ALLT? Åkte hem en halvtimme tidigare å precis när jag hunnit innanför dörren så fick jag springa till toan o kräks..

Sen har jag mått halvkonstigt hela dagen. Försökt vila mkt! Hoppas det är över tills imorgon, orkar inte mer!! Började med järntabletter idag oxå, fick brev hem om att jag skulle börja med dem denna veckan! Kanske det hjälper mot yrseln och det? Hoppas...





Kommentarer
• Amanda •

Söt du är :)
Hjälper den något? Hoppas det iaf :)
Jaa usch och så finns de dom som inte får ett enda symptom under graviditeten och tyvärr oss som får det mesta.. Jaja man får hoppas att ungen kommer ut frisk som en nötkärna och blir en som gillar att sova och slipper magknip och kolik ;)

Svar: Jag är dessvärre lite dålig på att använda den hehe, men det lilla jag testat så är den väldigt skön : )
Emelie

2012-09-27 @ 17:15:32
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0