Bästa som finns?

Maajgaad! Det tar på svanken mm att hålla igång en dag. Man känner det när man väl sätter sig å är still. Känner mig som 80 bast haha ; )

Tog en promenad med mamma och hundarna förut, en lugn sådan men det var väldigt skönt. Annars har jag försökt vila mest då illamåendet o lite yrsel hängt i, just nu känns det dock bättre! Fortsätt så tack..

Har även tvättat och bäddat rent i sängen, bästa som finns är ju att efter en dusch eller ett bad krypa ner i en renbäddad säng! I mitt fall blev det precis ett varmt bad med tända ljus och musik, superskönt! Gjorde en spellista med lite lugna låtar och fick med mig Atlas låt (vår älskade misse som vi tvingades avliva för några månader sen pga tumörer mm). Fick en klump i magen o kunde inte hålla tårarna borta! Saknaden efter dig kommer nog aldrig försvinna, vissa tänker nog att "det var ju bara en katt" men inte för oss, han var en familjemedlem! <3

Imorgon måste jag ringa hyresvärden/fastighetsskötaren. Vi har fått stopp i avloppet i köket. Robban har försökt fixa det men det går verkligen inte. Fyfan vad det lukta om rören där han höll på, vi stod som 2 muppar o hulkade och höll på att spy haha. Jag hoppas att de kommer direkt imorgon för det går ju inte använda vattnet i köket som det är nu :s

Ska kolla lite på Pauly D project nu sen är det nattinatt..



Kommentarer
Carro

Haha fyfaan va äckligt!! Skönt att du mår bättre gumman hoppas det fortsätter så <3

2012-09-27 @ 22:43:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0