Vinterjacka!

Glömde berätta att jag äääntligen hittade en skaplig vinterjacka idag - glad!! Har letat och testat och blivit irriterad flera ggr nu och förstår inte hur jag ska kunna välja vinterjacka när jag inte vet hur stor jag är i vinter?! Har heller inte velat lägga för mycket pengar på en jacka som jag (förhoppningsvis) inte kommer kunna ha efter graviditeten heller. Denna kostade iaf lagom mycket och jag känner mig skapligt nöjd med den. De var rätt små i storlekarna men jag valde större storlek så jag hoppas att den kommer passa när jag blir större sen! Annars blir jag galen o får väl gå med jackan öppen ;P

Det här med att bli större, uuusch! Jag gillar att magen växer men tyvärr så är det ju inte bara den som växt!! Alla som känner mig vet att jag är lite nojjig när det gäller vikt osv. Man ska inte bry sig för mkt om vikten när man är gravid och det är ju en självklarhet att man går upp. Men jag har redan gått upp väldigt mycket vilket oroar mig en aning! Vart ska det sluta liksom? Jag hoppas att det stannar upp ett tag nu snart?! Plus att jag måste försöka tänka lite mer på vad jag äter. Det har inte varit allt för nyttigt vilket jag är medveten om. Mkt småätande ibörjan då det dämpade illamåendet + för lite motion! Skärpning på mig....

En bild på jackan ser ni här..



Kommentarer
Stolt mamma till två

Du är ju jätte fin, du behöver inte alls tänka på det nu! När du gått upp 20-30 kg kanske du borde ta tag i det. Lycka till!

Svar: Snäll du är, men jag har nog gått upp mkt mot vad man bör ha gjort vid denna tidpunkt :s Men inte så mkt jag kan göra åt saken känner jag. Rör mig i den mån det går. Får ta tag i det efteråt sen : )
Emelie

2012-10-04 @ 18:43:18
URL: http://sarahan.blogg.se
Camilla

Skit snygg Mli:)

Svar: Taack : )
Emelie

2012-10-05 @ 10:28:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0