Vagnen är här!

I onsdags fick vi btw sms om att vagnen fanns att hämta ut. Snacka om snabb leverans. På andra ställen vi kollat så har det typ stått 10-12 veckors leverans. Och våran kom på mindre än en vecka. Vi packade upp den o kollade igenom alla delar så vi såg att allt var med men sen packa vi ner den igen! Jag tycker det är läskigt att redan ha den hemma....
 
Samtidigt så försöker jag tänka att OM ngt skulle hända så händer det oavsett om vi köpt vagn eller inte. För oss känns det bättre att börja köpa lite i taget så att man inte står där sista veckorna och ska köpa ALLT. Jag har dessutom fruktansvärt svårt att spara pengar så att spara lite och köpa efter ett tag tror jag fungerar bättre än att jag bara sprarar pengar å köper allt i slutet. Det blir att jag nallar av sparpengarna då....dåliga jag! :P
 
Vagnen, babyskyddet å allt såg iallafall mkt fint ut : )
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0