Redan söndag!

Jaha redan söndag och jättetråkligt väder är det. Var ute med hundarna för en stund sen och det är blött, grått o kallt. Som sagt jag gillar kyla o frisk luft men geeemeeh SOL! När vi kom hem så gjorde jag frukost å väckte sömntutan, så nu har vi nyss käkat frulle.
 
Om en stund ska vi åka å hämta min mamma som är en bit bort hos sin kusin. Efter det vill jag till stan en sväng, måste köpa leggings (det enda jag går i typ) för det är stort hål i mina! Och det andra paret jag nyligen köpte är för stora hehe - änsålänge! Sen får vi se vad som händer, vi skulle ev till Robbans syster m familj åh ta en fika idag!
 
Skulle behöva ha en städdag hemma men vart är lusten till det ;P Den kanske dyker upp senare. Aja detta inlägg blev lika tråkigt som vädret haha, puss på er..
 
 
Lääängtar!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0