Läkarbesök!

Ledig dag, vääldigt skönt! Är ju sjukskriven 50% sen den 24/9 tom den 14/10 så när vi fixade schemat på jobbet så fick jag en helt ledig dag i veckan för att vi skulle få ihop schemat så bra som möjligt! Inte mig emot : ) Fick dock ingen sovmorgon då jag hade tid hos läkaren vid 11. Spöööregnade när jag skulle ta mig dit!! Det gick iaf ok, irriterade mig på att läkaren slog upp allt jag fråga om på nätet typ :S Hon sjukskrev mig iallafall ytterligare 4 veckor 50% så de fem kommande veckorna kommer jag fortsätta jobba 50% om allt blir som planerat och det känns väldigt bra! Det skulle aldrig fungera att jobba 100 % nu som kroppen å huvudet mår!

Ska även kontakta sjukgymnasten nu i dagarna för min foglossning å se vad hon säger...

Nu ska jag vila en stund!



Kommentarer
Pega

Fin mage du har:)

Svar: Tack så mkt : )
Emelie

2012-10-09 @ 20:40:10
URL: http://www.pega.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0