Förstår inte detta med kommentarer?!

Det är en grej jag inte fattar med kommentarsfunktionen här på blogg.se? När ngn kommenterat hos mig så går jag in på dennes blogg och svarar på dennes senaste inlägg. Jag svarar alltså inte i min egen blogg.

Men det har jag märkt att många andra gör. Om jag kommenterar hos ngn tex (dig Amanda) hihi så svarar ju du precis vid min kommentar. Ska det kunna gå att få ett meddelande om att du svarat där då? För det får jag inte. Utan jag får gå in på det inlägget jag kommenterat o kolla om det finns ett svar där?! Det leder i vissa fall till att jag missar vissa kommentarer o inte svarar! Help? : )



Kommentarer
• Amanda •

Ojj okej, hmm det är ju den senaste "uppdateringen" på blogg.se vet inte riktigt hur jag fick det men helt plötsligt kunde jag svara direkt där jag läser kommentarerna inne på mitt konto..
och ser även där när andra svarat på samma sätt.
När du är inne på ditt konto finns det en länk där det står Hjälp eller så kan du kontakta dem via: [email protected]
:)

Svar: Hm, anledningen till att jag inte sett denna funktion är nog för att jag aldrig bloggar från datorn. Kör mest från Ipaden och det är ju som att surfa från mobilen. Men nu från datan ser jag att jag kan svara på kommentarerna såhär. Frågan är om du nu får ngt meddelande om att jag svarat? För jag kan ej se här ifrån datan heller när du svarat på mina kommentarer direkt i din blogg?! Får liksom inget meddelande om det :s Kraam!
Emelie

2012-10-08 @ 21:20:12
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0