Besvikelse!

Kollade nyss igenom androidmarket på mobilen och blev överlycklig när jag såg att blogg.se gjort en app till androidmarket nu och inte bara appstore. Men jag blev snabbt besviken efter första inlägget. Det gick inte att göra stycken utan all text blev ihopsatt vilket jag inte gillar + att all text blev atomatiskt centrerad. Bilden jag la in gick inte att välja strl på plus att den hamnade mitt i ett ord?! Aaaee, besvikelse. Hoppas dom fixar sånt annars är den ju inte användbar...
 
Har faktiskt slagit på datorn nu, jag vet inte varför jag aldrig gör det. Man kan göra mer och "finare" inlägg från datorn men jag tycker det är jobbigt och ska man ha bilder så måste man överföra dem först osv haha. Senaste dagarna har jag haft noll blogglust också, tänkt flera ggr att jag ska göra ett inlägg men så har det inte blivit av.
 
Senaste dagarna har mest bestått av jobb och motion. Jag försöker verkligen att röra på mig då jag tycker att vikten går uppåt hela tiden trots att jag försöker tänka på vad jag äter osv (ok inte vaaarje dag). Går till och från jobbet vilket är sammanlagt ca 35-40 min beroende på tempo. Sen har jag försökt gå lite längre efter jobbet med hundarna. Igår gick jag och brorsan en långpromenad och i torsdags jag å mamma. Känner av foglossningen mer efteråt men känns ändå skönt under tiden man rör på sig..
 
Igår blev det en slapparkväll hemma. Med undantag för tvättstugan då. Jag skötte den och Robban gjorde fredagsmiddag. Hans efterlängtade plankstek. Det är inte direkt min favvo men det är helt ok och Robban har längtat efter det i säkert 2 år hehe. Det blev gott iallafall och dessutom så var de superfina : )
 
Runt halv 2 inatt ringde mobilen. Ett samtal som gjorde mig orolig och tvingade ut oss på en nattlig powerwalk..hmm..väl hemma var sömnen långt borta och jag låg och vred & vände läänge innan jag tillslut somna.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0