Beställning av vagn!

Är på uselt humör för tillfället! Sovit dåligt, känner att jag inte har nånting att ha på mig. Och så krånglar det med överföring av pengar som jag gjort till Robban. Eller det krånglar inte men överföring mellan 2 olika banker på helgen går ju inte och vi beställde vagn igår som skall betalas omgående så då blir jag nojjig över att den tar slut nu om vi inte betalar direkt!

Vi har bestämt oss för Brio go och hittat ett paketpris med sittvagn, liggdel, babyskydd och bas! Och det blir i färgen brun då det är 3000 billigare än svart! Alla olika färger som finns är billigare än svart! Tycker det är dåligt egentligen. Men jag har börjat gilla den bruna mer o mer, den är fin! : ) Men det känns ovant då jag varit så inställd på svart vagn hela tiden!

Glad att beställningen äntligen är gjord iallafall, som vi har velat fram och tillbaka! Hoppas att vi blir nöjda med den nu också..



Kommentarer
• Amanda •

:D va kul med vagn, och brunt är jätte fint med oavsett om det blir en hon eller han som tittar ut :D ni kan dekorera med babyblått eller babyrosa utan problem till brunt!

Har hört jätte bra om den vagnen också så det var ett bra köp :)!

Svar: Ja jag tror det blir jättebra med brunt, vi fick hem den ionsdags - lääskigt hihi! Vi kollade bara igenom den lite å sen packa vi ner den igen!! : )
Emelie

2012-10-08 @ 18:42:44
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0