Att känna dig är det bästa som finns <3

Godmorgon! : ) Måste säga att jag sovit riktigt bra denna helg. Jag vaknar några ggr/natt o måste gå på toa, byta ställning osv men jag har somnat om relativt snabbt och inte alls haft samma smärta i höfterna som tidigare. Det känns bra. Men det verkar som att jag sover bättre på helgen en i veckorna när jag jobbar...
 
Idag går jag förresten in i V 24 : )
 
Bebis som i veckan var alldeles för lugn där inne i magen för min smak och genast skapar oro har sen ifredags bökat på ordentligt, jag älskar att känna dig lilla du ♥ Både min mamma & Robban har känt och sett kickarna utanför magen flera ggr nu. Så det blir tydligare & starkare hela tiden. Att bebis gör sig påmind på detta vis kan verkligen göra min dag. Dagen kan gå från kass till bäst på bara några sekunder!! Längtan är såå stor efter dig, vi är så nyfikna på vem du är, hur du ser ut, hur du kommer vara, hur allt kommer kännas, åååh ♥
 
Helgen har varit lugn och mysig. Ifredags fanns det inte så mkt ork efter en hel arbetsvecka så då blev det soffan och X-factor. Igår hade vi en mysmorgon tillsammans, vilket inte händer såå ofta längre känns det som för i veckorna går vi upp helt olika tider då vi jobbar olika och på helgerna så vaknar jag alltid tidigt och Robban kan sova hur länge som helst hehe, och jag vill gärna inte väcka honom när han äntligen kan sova ut. Så då hinner jag liksom gå upp o göra hur mkt som helst innan han vaknar. Så gårdagens mysmorgon var välbehövlig!
 
Efter frukost mm så åkte vi till Mirum galleria, vi skulle köpa ny duschslang då våran gick sönder i veckan. Köpte den för 3 månader sen och nu var den redan trasig hmm...vi hittade dessvärre inget kvitto på den men nu köpte vi som sagt ny och SKA spara kvittot ; ) Panetoz skulle gästa Mirum så det var hur mkt folk som helst så vi stannade å lyssna lite, det blev lite drag när de körde dansa / pausa hehe : ) Jag köpte även en ny foundation, en ny från maxfactor - jag hoppas den är bra. Min tidigare är så väldigt dyr och jag kände för å testa nåt nytt  så nu får vi se hur resultatet blir. På kvällen bjöd vi mamma på mat, potatis och grönsaker i ugn + kött och sen gjorde jag en supergod paj! Jag gillar eg inte paj så mkt men denna var en "Knäckig Äppelpaj" och huur god som helst! Den måste jag bjuda min svärmor på, kak & bakelse monstret själv haha ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0