Vattengymnastik!

Idag har jag för första gången varit på vatten/sjukgymnastik. Måste säga att jag är positivt överraskad. Det var verkligen jätteskönt! Sen var det mindre kul att behöva tränga ner sig i badkläder men som tur är så är det ju bara "mammor" där : )

Det absolut skönaste var avslappningen i slutet. Man hade en flytkudde för nacken och en såndär "ostbåge" som jag säger hehe (avlång flytgrej) i knävecken, sen låg man där å bara flöt i det varma vattnet till lugn musik och dämpat ljus! Utanför de stora fönstrena var det helt grått å mörkt o det var så härligt att bara få ligga där i värmen, jag kunde verkligen slappna av! Så detta fortsätter jag nog med...

Tråkigt bara att man går från avslappnad o lugn till apstressad på 2 min när man kliver ur bassängen för att man ska stressa till jobbet direkt "/ blev lite yr o illamående ett tag...

Ikväll blir det lugnt, känner mig helt slut. Vi har hyrt en film, Johan Falk o tänkte se den om en stund...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0