Vinterland!!

Idag mår jag lite bättre, känner mig matt och orkeslös såfort jag rör mig men halsen är inte lika ond idag vilket är en lättnad!

Har haft lite mensvärk eller nåt senaste dagarna? Och lite tryck neråt har det känts som. Hoppas inte att det är ngt konstigt?! Läst lite på nätet o verkar ju vara fler som känner så iallafall..

Snökaos ute, tycker det är mysigt med mycket snö och idag är det inte sådär läskigt kallt heller! Det enda jag ogillar är väglaget för bilar mm. Blir så orolig när Robban är ute å åker på jobbet! Men han har lovat att ta det lugnt <3

Nehe, jag fortsätter väl ligga här i soffan framför tv:n och kurerar mig! Har iaf dammsugit o dammat lite här hemma idag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0