Svårt att acceptera!

Jag har verkligen svårt att acceptera att jag och min kropp förändras under graviditeten! Nu syftar jag inte bara på vikten som jag tagit upp tidigare.

Utan jag irriterar mig över att det gör ont att gå, det värker både här å där och jag kan omöjligt ta mig fram lika smidigt och snabbt som innan! Jag går i vanliga fall väldigt fort! Nu känns det som att jag vaggar fram o varje steg gör ont! Det har tyvärr blivit sämre senaste 1,5-2 veckorna!

Och sen är det andningen! Jag känner mig andfådd och tungandad hela tiden! Ibland får jag nästan lite panikkänslor då jag från ingenstans kan känna mig jätte tungandad utan att jag ens rört mig! Har förstått att allt detta är normalt eftersom att alla organ osv trycks ihop å trängs! Plus att jag drar på en seg förkylning...

Klag klag, men jaa det är jobbigt! "/ v 31 nu, så det är bara härda ut sista veckorna! Sen kommer ju det finaste av allt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0