Sömnlös & halsont!!

Jaha här ligger jag vaken och kl är inte mer än 05:18! Känns som att jag har ett rivjärn i halsen när jag sväljer :( och sova går verkligen inte!! Har ingen feber just nu iallafall så det är ju bra..

Skulle vilja sätta på svtplay och gårdagens avsnitt av julkalendern då jag missade det men vill inte väcka Robban så väntar tills han åker till jobbet istället <3

Sjukligt kallt ute, det kom så fort oxå? Melker vår ena hund fryser så mkt ute att han blir hallt å går på 3 ben efter bara några minuter, stackarn! Rätt jobbigt oxå för man tar sig ju knappt ingenstans då..

Nehe ska väl försöka blunda lite. Bebis bökar runt lite där inne så somnar jag inte så får jag njuta av det sällskapet istället, älskade du <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0