Sniffat bebis ! : )

Blöh, vad mätt jag är. Hade bara ätit frukost fram tills för en stund sen då jag proppade i mig banan för att jag mådde illa av hunger och kort därefter åt middag! Nu känner jag mig typ orörlig!!

Aja, hemkomna för en stund sen. Vi har varit hos Rickard & Angelica och sniffat på deras 4 dagar gamla bebis. Hon var så fin och den minsta bebis jag träffat, verkligen pytteliten : ) men skrika kunde hon hihi. Längtan blev ännu större efter idag, tänk att vi också är där snart...

Imorgon är det dax för besök hos barnmorskan igen! Hoppas allt går som det ska och att jag även kan få kontakt m läkaren som sköter min sjukskrivning. Har väntat på kontakt från henne i snart 2 v?! Börjar bli lite frustrerad å undrar vad problemet är! Ett samtal på nästan 2 veckors tid borde man hinna ringa? Sjukt irriterande att man inte kan få varken nummer el mail så man kan ringa/maila henne själv. Även om jag har all tid i världen att vänta osv så har inte försäkringskassan det...

Efter bm tänkte jag gå på stan en sväng. Kolla julklappar samt present till Robban som fyller år på tisdag! : ) Svårt med både presenter å julklappar tycker jag! Hmm..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0