Sjukling!

Ligger just nu hemma å är sjuk. Vaknade genomförkyld med halsont och ont i kroppen i lördags. Så himla trist.
Höll iallafall igång under lördagen, vi var på babyproffsen å shoppade en del för presentkorten jag fått. Det blev en åkpåse, amningskudde, skötväska och regnskydd till vagnen : ) lyckat!!

På söndagen mådde jag ännu sämre och idag är det ungefär likadant. Så jag fick lov å sjukanmäla mig imorse då jag knappt orkat stå upp eller röra mig! Så trist för nu har jag inte många arbetsdagar kvar, den 19:e dec jobbar jag sista dagen! Känns overkligt!

Är i v 30 nu, 75 dagar kvar tills lill*n är beräknad, det känns också overkligt! Jag börjar bli lite nervös över allt nu faktiskt. Men det hör väl till : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0