Orkeslös

Vart har min energi tagit vägen? Jag känner mig helt väck å orkeslös. Springer mellan sängen och tvättstugan. Tänkte nästan skippa tvättiden men samlade kraft å började tvätta vid 10. Första maskinen med barnkläder är i nu hihi, det kändes konstigt med alla små plagg, men mysigt : ) Tänk att tvätta ens bebis kläder kan kännas så stort?

Hoppas på att påslakanseten vi köpte i Ullared blir mjuka å mysiga. Annars får det bli att investera i bättre sängkläder från typ hemtex. Men jag ger dem iallafall en chans. De kan bli bra efter några tvättar o tumlingar!

Sen ska jag som a l d r i g stryker faktiskt göra det, första gången såhär så känns det kul, sen lär man väl inte ha varken lust eller tid till det : ) och så måste vår nästa investering bli en bra klädbyrå till barnrummet så man kan börja vika å lägga in allt : )

Låg å tittade på Jersey Shore till 01:30 inatt, fick fruktansvärd halsbränna å höll på att kräkas. Har gissat att det varit på gång senaste veckorna då jag känt av det lite svagt (har aldrig haft halsbränna förut) men inatt blev det förjävligt! Som tur var så sov min bror här och han hade som en räddare i nöden novalucol eller vad det heter å det hjälpte rätt så bra faktiskt : )

Härligt väder idag, skulle vilja åka ut på landet, typ till Robbans mamma åh testa min nya kamera lite. Och så vill jag till Ikea, och så skulle jag vilja kika lite på rean igen, och måla naglarna haha. Ja, vi får väl se om det ens blir ngt av det! Robban har skjutsat min bror till Skavsta flygplats å är på väg hem nu iallafall, han kanske kan få upp mig ur sängen när han kommer : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0