Måndag morgon - Gäsp!

Verkar vara fler än jag som haft problem med blogg.se appen nu i några dagar. Tråkigt! Och jag har inte kommit mig för att slå på datorn eller använda ipaden :b

Haft en lugn helg iallafall. Försökt kurera mig så mkt som möjligt! I fredags hann jag iaf med att träffa Carro en stund som varit på besök i Norrköping över helgen! Alltid kul : ) <3 Vi var först å handla sen följde hon med mig och tanken var att vi skulle titta på Sunes Jul åh käka massa gott som vi handlat haha, men det blev mest en massa prat!

I lördags skulle min bror kommit hit å käkat med oss mm men krånglig som han är så blev det inte så. Istället kom mamma och vi åt god förrätt och varmrätt! Senare kom min bror o hans kompis o vi drack glögg och tittade på Så mycket bättre - trevlig kväll!!

Igår söndag, så var vi hos svärmor. Robban skulle hjälpa dem o foga/täta fönster och sen fick vi söndagsmiddag där! : )

Nu är det snart dags att knalla till jobbet i kylan! 8 arbetsdagar kvar... Ser fram emot att ligga kvar i sängen o dra sig lite på mornarna sen ; )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0