Lucia : )

Ligger i badet, och bloggar?! Hm bäst för mig att jag inte tappar min nya mobil i vattnet :o

Har varit iväg å handlat lite. Ett set med kläder till bebis i strl 50 då jag känner att vi nästan bara köpt i strl 56! Måste se över alla kläder å storlekar lite : )

Köpte även en varm fodrad jacka till Melker (vovven) kraken fryser ihjäl ute och en tass-salva som jag verkligen hoppas ska fungera! Han blir hallt och vägrar gå efter några sekunder ute för att han fryser så. Kalaset blev rätt dyrt så jag hoppas det ska göra ngn nytta!

Hector (katten) jaa, vi har ett zoo hemma haha ; ) fick oxå en tidig julklapp. Ett klösträd så nu hoppas vi att han ska ge f*n i vår nya soffa som blir allt mer förstörd tack vare honom!!

Haft luciafirande på jobbet idag, barnen var så söta. Spec alla små tomtenissar från småbarnsavdelningen hihi. Tänk när jag & Robban ska få gå på luciafirande på dagis o se vårat egna barn, sååå mysigt! : )

Robbans arbetskamrat blev pappa inatt till en liten flicka! Och liten var hon verkligen, 49 lång och vägde 2900 g. Hoppas vi får se underverket i veckan!! : )

Nehe nu ska jag försöka slappna av lite här i badet, har ont i magen o nacken å tänkte att ett bad kunde lindra nåt av det kanske ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0