Julafton och Juldagen : )

Hoppas att alla hade en bra julafton igår? : ) Det hade vi, lugnt å skönt och massa god mat och fina paket.

Vi fick en stavmixer (perfekt sen till barnmat mm), en mysig pläd. Och jag själv fick en bok - 50 nyanser av honom så den ska jag genast börja läsa, alla verkar ju totalt besatta av den boken haha, vantar, och en lättare variant av systemkamera en Nikon 1 som jag länge spanat på! : )

Imorse styrde vi mot Sthlm och farmor o farfar. Denna bilresa brukar normalt ta ca 1 timma och 40 min. Idag tog det 3 timmar pga snö och taskigt väglag. Jag satt som på nålar och hade ont i magen då jag har total skräck för att åka bil i dåligt väder!!

Men vi kom fram oskadda iallafall och jag fick även träffa älskade pappa som oxå är här hos farmor o farfar, det var inte säkert att han skulle vara det från början! Min fina kusin och farbror o faster tittade även förbi å sa hej, samt spanade in tjockisen (mig alltså haha).
Blev även lite julklappsbyte och vi fick jättefina bestick och välbehövliga slantar : )

Bebis har varit sjövild idag, tror inte jag känt av h*n så mkt nångång förut. Känns som h*n bökat å stökat heela dagen hehe. Inte mig emot men jag har fått peta till h*n ett par ggr när mina revben gjort för ont!! : ) Nu har jag precis sagt godnatt och krupit ner i sängen vilket bebis verkar tycka var skönt för nu har h*n lugnat ner sig. Även min rumpa och rygg tyckte det var skönt att slippa sitta mer : )

Sov gott allihopa och håll tummarna för att vädret tillåter oss att åka hem imorgon utan magont ; )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0