Gäsp!

Börjar bli lite orolig för min värk/smärta "down there". Det är mest troligt foglossningen som är jobbig men jag kanske borde ringa bm å höra ändå! Det gör ont bara jag vänder mig i sängen och speciellt mkt när jag går. Kan liksom inte ta ut stegen ordentligt utan får gå "mini-steg" känns det som..

Sjukt trött! Är på jobbet men börjar inte förrän om 20 min. Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar med idag. Ser mest fram emot att kunna sova ut på mornarna o vila nu dessa lediga dagar innan bebis kommer. Jag vaknar alltid tidigt (och sover jättedåligt på nätterna) men när jag inte ska jobba så finns ju alltid alternativet att somna om en stund på morgonen eller lägga sig o vila mitt på dan, det känns behövligt just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0