Fullrulle !

Godkväll! Jag tänkte uppdatera lite innan mina ögonlock slår ihop.

Jag tror jag satte mig ner första gången idag när kl var 21:10 = Aaj min body!!

Har varit på jobbet, hämtat mina nya stövlar, en julklapp och faxat lite papper. Efter det sprang jag på stan å köpte julklappar. Bara nån kvar nu - skönt! Sen blev det lite städning hemma innan jag mötte mamma å gick till affären där vi handlade ingredienser till julgodiset. Sen hem o fixade med det. Mysig kväll men jag är helt slut nu : ) Mellan detta så har jag ju även gått småpromenader med hundarna så ja, motion har jag fått så d räcker idag! ;P

När mamma gick hem satte jag mig å slog in julklapparna också, så nu ligger dom så fint under granen : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0