Fredag 21/12-12!

Godmorgon! Fredag idag och inte för att veckodagarna kommer ha lika stor betydelse längre då jag är ledig varje dag men lite kul är ändå denna fredag då det även är Robbans sista arbetsdag sen har han 2 veckors semester : )

Jag ska straxt kliva ur sängen och försöka käka frukost! Jag har fått sån avsmak när det gäller frukost och har aldrig lust att äta det? Jag vet inte varför för frukost brukar annars vara det godaste målet tycker jag...

Sedan ska jag ge mig iväg till jobbet, ska dit å hämta ett par skor/kängor som jag beställt samt faxa lite papper. Efter det funderar jag på stan, har ju inte köpt en enda julklapp än. Inte för att det är så många jag ska köpa men det skulle ju vara skönt å få det klart iallafall : )

Vi måste verkligen snåla med pengarna denna månad. Jag fick ingen bra lön och inte Robban heller då hans chef plötsligt bestämde sig för att byta "bryt-datum" på lön vilket resultera i flera tusen mindre i lön denna månad! Suck! Men men, vi ska nog klara oss..

Ikväll ska det bakas julgodis iallafall, med mamma! Och kanske min bror. Och Robban när han kommer hem : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0