Angry me!

Ibland blir jag så himla trött på Facebook! Eller inte på själva Facebook utan på vissa grejer / personer..

Typ som idag, jag skrev på min status "Hur har ni gjort med bebiskläder, tvättar ni alla nya plagg innan användning?" Ngt sådant! Jag skrev det för att jag undrar och tycker det är kul å höra hur andra gör och har gjort + att det står väldigt mkt om nya kläder, kemikalier mm på nätet. Och grejen är att allt som har med bebis å göra är liksom roligt att prata om, läsa om, höra andras berättelser - det kommer alla förstå när de själva väntar sitt första barn. . .

Iallafall, jag skrev det för att jag undrade och för att jag själv ska tvätta det första imorgon : )

Jag fick en hel del svar från vänner som har barn å det svarade på det jag hade frågat om. Jättekul och det jag var ute efter : ) Men sen finns det vissa tråkmånsar som alltid måste kommentera som om man vore född under en sten. "Undra hur barn förr överlevde utan nytvättade kläder etc, använd sunt förnuft mm".

Ja asso jag är inte dum och jag förstår självklart att mitt barn inte dör om det får på sig nya kläder som inte är tvättade. Det var inte det statusen handlade om!

Jag är säkert lite extra känslig och på krigsstigen nu men jag blir ändå så galet irriterad! Jag ser detta även på vänners statusar, vissa som bara kommenterar drygt å onödigt! Det skulle jag aldrig göra, faktiskt!

Jag kan irritera mig på vissas statusar eller så men stör det mig så mkt så är det ju upp till mig att ha den personen som vän eller inte. Alla får skriva vad det vill på sin egen sida.... Tycker jag!!

Sen tror jag inte att folk irriterar sig på mina statusar, men jag känner bara att om du ska kommentera så håll dig till ämnet liksom : )

Jaja, nu ska jag bada å sluta vara en angry preggo biatch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0