- Aaaj !

Vaknade med panik inatt - Kramp i vaden!! Satan, vad ont det gör. För att inte skrika rakt ut så försökte jag andas lugnt, sträcka ut vaden å massera samtidigt, haha herregud! Med magen ivägen o allt...

Nu ligger jag här, först vaken som vanligt ; ) har legat å känt min lilla ängel där inne böka runt <3 Men nu ska jag straxt pälsa på mig å ta morgonsvängen med hundarna..

Och sen göra lite frukost, mer sugen på frukost idag : ) kanske för att Robban är ledig hihi..

Sen ska vi väl iväg å handla endel. Imorgon ska vi till Becca & Sean på uppesittarkväll, jag kommer väl somna såg att det höll på till 00:00 haha ; )



Kommentarer
Sandra

Dom där kramperna är inga roliga! Har haft så varje natt i snart 2 månader.. Första gången när jag sträckte på benen trodde jag att jag skulle dö hahah börja tjuta så ont de gjorde :p

2012-12-22 @ 15:06:28
URL: http://saandraab.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0