Kass vecka..

En vecka spenderad mesta tiden i sängen har snart gått! Detta är nog det värsta jag varit med om. Ni som har migrän vet hur jävligt det är och jag har haft skiten ihållande i ca 10 dagar!!!

Idag känns det lite bättre, änsålänge. Man vet aldrig hur det blir under dagen då det hela tiden går upp å ner. Men jag ber till Gud att det går över nu...

Det enda som funkar är ju att ligga o försöka sova typ. Tv, data o läsning förvärrar bara huvudvärken...

Positiva tankar nu - det försvinner snart!



Kommentarer
• Amanda •

Vad skönt ja man får ta vara på de bra dagarna helt enkelt jag hade idag en helt okej dag så är glad men visst de dagarna och tillfällena som det är som värst känner man som du skriver att tror man avlider.. fast kroppen är starkare än vad man tror! Som tur!
I slutet av graviditeten ska man undvika smärtstillande medicin då det kan påverka barnet så står faktiskt ut med smärtorna, har en TENS apparat som hjälper för stunden annars är det varma duschar tar dock alvedon ibland innan läggdags bara för att kunna sova ordentligt. Det finns tyvärr inte så mycket att göra åt smärtorna. Det värsta är att ha två olika slags smärtor, den ena gör ont i rörelser och den andra i vilande position. Jag hoppas bara det inte blir värre känns som man har så mycket kvar att göra då jag inte vågade börja med allt för tidigt..

Åh bebisen kände jag redan av lite i vecka 15 det var som små bubblor typ jätte konstig känsla fast det tog 5 veckor till innan killen kunde känna något utanpå.. jag har moderkakan framvägg så den skyddar som en kudde blir svårare att känna då. Nu rör han sig hela tiden, vi tog reda på könet kunde inte hålla mig ville verkligen veta då min mamma om det skulle bli en tjej hade köpt allt i rosa, vi hoppades lite extra på en son ville inte ett hem fullt av rosa haha jag gillar själv rosa men det skulle bli för mycket och tyckte synd om killen om det hade blivit så :) men viktigast är att barnet var/är frisk. Spännande med överraskning jag skulle nog inte kunna hålla mig, som liten tjuvkikade jag på julklapparna under granen innan jul så är fortfarande likadan :p
Hoppas som sagt att det vänder för dig nu och att du börjar må bättre och snart känner du nog lillen :)

2012-08-25 @ 23:57:12
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0