Fram och tillbaka..

Idag fick jag äntligen tag i läkaren som hade hand om mig på akuten. Jag hade endel frågor ang medicineringen samt sjukskrivning. Och lättast är ju som sagt att få prata med den läkare man träffat då och hon besvarade mina frågor bra.

Idag mår jag sådär - framochtillbaka. Det är jobbigt att vara uppe för jag blir yr och illamående. Men samtidigt känns det inte bra att bara ligga heller. Jag har iaf förflyttat mig från sängen till soffan ; )

Igår när Robban slutade jobbet så tog vi en promenad till affären. På vägen hem började jag känna mig varm och väldigt illamående. Såfort vi kom innanför dörren fick jag kasta mig in på toan och spy...

Fortfarande migränen som spökar? Eller är det så att illamåendet som tillhör graviditeten kommit tillbaka en aning? Ja ni, jag har inte en aning! Hoppas bara att saker och ting ska bli bättre snart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0