Coming up..

Ligger redan i sängen, har lite huvudvärk så att ligga här å pilla med ipaden är väl inte det ultimata kanske!

Träffade mamma och gick ner på stan en sväng på fm, känns som jag behöver en helt ny garderob. Inget passar längre å jag känner mig bara tjock, haha. Jag vill ha en riktig bebismage NU, jag tror eller iaf inbillar mig att jag kommer känna mig finare då å inte bara "tjock". Men jag hittade inget jag gilla iallafall, eller jo en sjukt snygg träningsjacka/löparjacka av märket Nike. Men den kosta 900 å jag vet inte om det känns rätt att prioritera det nu. Jag behöver eg en riktig jacka, höstjacka!!

Imorgon ska vi till barnmorskan. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert att ta lite prover o kolla lite värden (?) Jag vill hemskt gärna få lyssna på bebis hjärta för att stilla min oro lite, men det är säkert inget vi blir erbjudna så jag ska iaf fråga! Måste skriva upp alla frågor jag har innan också, väl där glömmer jag säkert bort allt annars. Har haft väldigt ont i svanken o båda höfterna idag, inte kunnat ligga på nån sida typ, jag undrar vad det beror på :s

På torsdag fyller jag 25 , Old Lady ; ) så måste förbereda det lite imorgon oxå. Mina kära (gamla) kollega Anna ringde på fm. Hon undrade om jag orkade komma förbi Plysaren (min gamla arbetsplats) på torsdag fm för de ville gärna träffa mig och gratta! Älskade Plysaren vad jag saknar er!! Vill bara komma tillbaka. Ska bli kul å träffa både personal och barn men det kommer kännas i hjärtat oxå, som alltid <3 Jag lovar att jag kommer få sitta där med prinsesskrona på skallen medan barn o vuxna ska sjunga för mig, haha! Så gör vi nämligen när vi firar barnen ; )



Kommentarer
Emelie

Va skönt att du mår bättre nu även om de inte är riktigt bra. Ja hoppas inte du åker på nån jäkla foglossning, med tanke på att du har ont i svank å höfter... Lycka till hos bm, hoppas ni får lyssna på bebis :) puss å kram

2012-08-28 @ 22:33:12
URL: http://montanadahlberg.blogg.se
• Amanda •

sv: Ja verkligen, ja jag gillade skötväskan på jumper mer, men laret var helsvart även metaldelarna det var de jag föll för, skötväska kan man alltid köpa en annan ju.. :)
Haha jag ägde heller ingen symaskin så köpte en faktiskt, Ikea har en som de säljer för 599:- får se hur länge den håller bara .. fast jag gillar att sy även om det är sjukt jobbigt speciellt när jag inte har något tålamod och bara vill bli klar snabbt men måste ta pauser för att det gör för ont i kroppen. Ja men att köpa går ju också bra :)

JA jag hoppas verkligen inte att du börjar få foglossning.. fråga bm imorgon! Ni får säkert höra hjärtljuden om du frågar och säger att du varit lite orolig! Lycka till imorgon!

2012-08-28 @ 23:02:04
URL: http://anpluscj.blogg.se/
• Amanda •

Först och främst GRATTIS på födelsedagen :)

sv: Nej vad tråkigt varför inte? Lite elakt av bm faktiskt.. vi fick lyssna även fast vi inte bad om det kanske var för att hon själv inte hörde med hjälp av tratten vad vet jag men iaf.. konstigt.Om du är jätte orolig så finns det ju en apparat man kan köpa en från teknikmagasinet tror jag och sen på nätet finns det en annan lite dyrare som man kan lyssna på hjärtljuden hemma :) kan vara skönt om man är jätte orolig!
24 september är inte så långt kvar! Tiden går snabbt..
Usch stackarn hoppas det inte blir värre och att du får bra hjälp kontakta sjukgymnast finns övningar och tips på vad man ska göra vid foglossning kan underlätta en del man får hoppas på att det är just nu bara pga alla hormoner och lugnar ner sig när kroppen vant sig med hormonerna har man otur blir det bara värre och värre men hoppas det blir bättre för dig!!
Styrkekram till dig :)

2012-08-30 @ 17:42:14
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0